All I want for christmas...

...from my parents is this;
Friis & Company bag (min är så sliten efter X antal års resande & övernattande)
PENGAR
Parfym- Disel Fuel For Life-
Parfym- Sarah Jessica Parker -Convert-
Parfym -Sensetive by Beckham-
"My things" guldbox från Bolagret
"Sweden" berlock från Glitter till mitt armband
Pilatesring (för o träna mina lår)

Varit på UNGMO idag, fick svaret på testerna jag tog för någon vecka sedan- allt var negativt, vilket i sjukhusvärlden betyder att det är väldigt positivt <3
Dessutom har jag ringt VikariePoolen, som idag sa att jag inte kommer bli inskriven i deras system förrän 2009- det lät långt bort när hon sa det, men hallå- 3 veckor drygt. Nästa vecka ska jag dock jobba, för Stidmon (Simon på städet), jag & Angelica börjar me en lokal i Kungsbacka på fredag o sedan ska vi fortsätta där tills vi blir färdiga, hoppas det tar några dagar så får jag lite pengar igen i januari iallafall...Funderar på hur man ska få tag i snabba pengar till Umeresan, pappa har redan lagt 1500 kr på biljetterna dit så att låna pengar av honom eller mammsen känns sådär...men jag önskar mig som sagt pengar i julklapp så förhoppningsvis får jag det av släkten min. (Trots allt det enda som står på min önskelista till farmor o farfar är just pengar!) Dessutom måste jag ringa SJ för o kolla me dom om det finns eluttag på tåget jag ska åka med- jag menar 13 timmar o 57 minuter kan bli rätt segt så om man drar med sig datorn kan man ju kolla på film osv...Eller kanske någon TVserie?! Måste göras innan avresa!!! (Okeeej 30 december men jag längtar så!)

Nu blir det en liten känslosam rad här till min turkiska prins Atakan...Mamma din sa att du saknar mina pussar som jag måste ge igen när jag kommer o hon har rätt. För o inte tala om hur mycket jag saknar dig! Det låter kanske underligt för er alla att sakna en 5 månaders gammal bebis- det är ju inte direkt så att vi pratade med varandra- men han är- by far- den sötaste bebisen jag sett. O han är så snäll, o gosig, o glad, o mysig o helt enkelt underbar. Självklart saknar jag hans mor (o far) mycket också! Kanske något mer än Atakan själv me tanke på att jag o Jessica faktiskt kan konvesera med varandra!!! Jag har några frågor till mamma Jessica; Vilken stl vill du ha på kläderna till Attis (sommriga kläder), vad önskar DU dig i julklapp, vad ska jag köpa till din turk o slutligen- vad ska vi göra på nyår? (måste veta så jag köper rätt kläder åt mig själv)

Kolla dom ögonen!!!



Nu blir det sista (nerladdade) avsnittet av GossipGirl o sedan sängen- ska få ny dagsrutin igen- duktigt Malin.
Over and out


Kommentarer
Postat av: Jessica o Atakan

Stl typ 74...

Nyår blir knytkalas med Lillasyster o hennes kille o bebis och eventuellt storasyster, men jag vet inte.

Du kan väl ha nått festligt på dig, det ska vi ha! Eller nja, Atakan ska ha skjorta o slips. VAd jag ska ha det får vi se efter jul på rean.

Kraaaaam

2008-12-13 @ 10:34:55
URL: http://jamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0