Change change change

Så sitter man här igen, mättare, tröttare och med mörkare hår. Bestämde mig idag för att färga mitt hår brunt igen- jag tyckte om det när jag o min Amanda gjorde det i Turkiet i somras, så jag tänkte why not? Jg tycker om det nu med, men ni vet hur det är när man som blondin går från ljust till mörkt- man tycker det är svart! Det är det verkligen inte...jag skulle säga att det har samma nyans som en kladdkaka, eller en chokladmuffin...(Amanda du som bakar muffins dagarna lång borde veta exakt vilken nyans jag menar!) och jag gillar det! Var dock ute efter en liiite ljusare nyans, men resultatet jag fick nu är finfint. Upptäckte dock hur VIT jag är i mitt ansikte och ska därför gå och sola solarium i morgon på morgonen- ögonaböj!

Helgen har varit innehållös, åkte upp till farmor o farfar i fredags eftermiddag med mamma, pappa o lillbroo där vi åt räkor o kollade på DobiDoo. På lördagmorgon kom Rickard & Madde upp och gjorde oss sällskap då vi åkte och bowlade och åt på restaurang- farmor och farfar ville ha någon slags "familjehelg" so we gave them that. Rickar, jag o Madde åkte dock hem efter restaurangbesöket och senare på kvällen så åt vi varmamackor o spelade Gituar Hero en stund innan broo blev trött & ville hem. Ensam i huset, bland det värsta jag vet, satte jag mig vid datorn och satt här i ca 4 timmar innan jag gick o la mig för att kolla film...Då ringde ja Amanda & berättade om den där listan jag la in på min blogg i går natt & då fick jag allt starta datorn igen & lägga in den på bloggen (hade inte den där då men berättade om den för att jag skrivit hennes namn) så hon kunde kopiera den & lägga in den i hennes blogg (leamanda.blogg.se)...Kvällen slutade, efter några fyllesamtal från min kära Calle, runt 3.30 tiden...

Nu ska jag väl göra något mindre vettigt i väntan på att få sova...min favorit hobby nuförtiden...(när jag väl somnat- för att somna är det tråkigaste & jobbigaste jag vet)



You'll find my fotprints in the sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0