If I could have just one wish

STEG ETT:
Namn: Malin Cecilia Pettersson
Smeknamn: Mollan, FiaLotta, Malla, Mala, Nany, Göteborgarn, MP
Födelsedatum: 881015
Födelseort: Mölndal- ja jag skäms.
Ögonfärg: Blä/gröna/turkosa
Hårfärg: Blond for the moment
Längd: 1.69
Skostorlek: 39-41
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Våg.

STEG TVÅ

Skor som du bar idag: Stövlar
Rädsla: Att förlora dom jag älskar mest.
Målsättning: Plåga mig igenom vintern & flytta tillbaka till Side
Svagheter: If I tell- you will break me
 
STEG TRE
Din första tanke när du vaknade idag: Fan vad här är kallt
När somnar du: 1-2
När du inte kan sova: Kollar på tv, läser, plågar folk me sms

STEG FYRA
Pepsi eller Coca Cola: Cola.
McDonalds eller Max: McDonalds
Singel- eller dubbeldejt: Singel om jag bara får välja av dessa två
Lipton Ice Tea eller nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Vanilj.

STEG FEM
Svär du?: Ehm ja!
Sjunger du?: Lätt!
Duschar du varje dag: Varannan.
Röker du? Ibland o Marie ljuger.
Är du förälskad?: Oh ja!
Tror du att du någonsin varit kär?: Ja
Gillar du skolan?: Ja.
Vill du gifta dig?: Ja.
Tror du på dig själv: Bara mig själv.
Blir du åksjuk : Ibland.
Tycker du att du är hälsosam?: Ibland.
Gillar du åska?: Ibland.
Spelar du något instrument?: Ibland.

STEG SEX
Har du under den senaste tiden
Druckit alkohol?:  Vad är senaste tiden?
Rökt?:  Vad är senaste tiden?
Kysst någon?: Nej.
Shoppat?: Ja.
Stått på scen?: Vad är senaste tiden?
Blivit dumpad:  Nej.
Nakenbadat?: Vad är senaste tiden?
Färga håret?: Vad är senaste tiden?

STEG SJU
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Jo.
Blivit nerslagen?:  Jo.

STEG ÅTTA:

I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Typ 28, men me tanke på min turkiska man så...
Namn på barn?: Klart jag vill ha det?!
Ditt drömbröllop: Stranden.

STEG NIO
Hur ska din drömkille/tjej vara?
Ögonfärg?: Bruna
Hårfärg?: Brunt
Långt eller kort hår?: Kort.
Vikt: Lagom.
Klädstil: Fräsch
Plats för första träffen?: Men hjälp, vart var vi?
Plats för första kyssen?:  På Cihan restaurangen för att jag jävlades me honom.

STEG TIO

Antal piercings: öronen
Antal tatueringar:  4 :D
Antal saker jag ångrar: Ångrar aldrig det jag gjort

FAVORIT..
Färg: Grått &  naturvitt
Plats:  Next to my man
Djur: Dom små man kan trampa ihjäl
Serie: ONE TREE HILL, GossipGirl
Internetaktivitet: Mns eller Fejjan

VEM..
Saknar du: Jessica, min man, Atakan, Sandra, Amanda and all my angels
Vill du döda: Den som placerade Turkiet så långt bort från Sverige
Vill du slå: Den som placerade Sverige så långt ovanför ekvatorn
Rörde dig sist: Vaddå rörde?
Kramade du sist: My bigbroo
Vill du träffa:  Samma som jag saknar o så bebus Linus!!!
Vill du bli galet full med: AMANDA


Kommentarer
Postat av: Melissa

Hm, intressant lista, fick verkligen med allt och inget på en och samma gång.

2008-11-23 @ 02:03:40
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0