If I have the power the power to change the world

Hej där ute- nu sitter jag här med färgen i mitt hår, väntar på att äggklockan ska ringa så jag kan skölja ur det serium som framkallar min nya hårfärg. Hoppas den är fin! Men vad kan man göra om den inte är det? Raka av mig håret är ju en idé, men jag vet inte vad dom säger på dagiset om jag kommer med rakat huvud?! Dock blir ju håret riktigt tjockt och fint när man rakat av det, men det är inte värt det! Dessutom behöver jag allt hår jag har på huvudet nu när jag ska till Umeå över nyår- jag kommer dö av kylan och Jessica har snällt bestämt sig för att ställa ut mig med dom andra snögubbarna när jag frusit ihjäl...tack vännen. Dessutom skulle jag inte heller få ha skor på mig, för det har inte snögubbarna- men jag tycker jag kan få bli den första snögubben med skor i sånna fall för ska jag dö- så ska jag dö med mina Nine West pumps på fötterna!

Nu ska jag gå o kolla äggklockan- resultatet får ni sedan.

Puss o kram- julig-gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0