Some people are just meant to be

Like you and Me Amanda Malm...Detta inlägget är helt o hållet till dig- min lilla morrhoppa. Jag saknar dig som in i bomen! Varför bor du i Stockholm av alla städer? Det är såpass långt mellan oss...Men jeiiij...jag ska sammanfatta för er andra vad jag o Amanda är...

Vi är
* dom två tjejerna som slitit oss i stycken med see off's o check in's på Pegasos World i 3månader
* dom två tjejerna som druckit tills en av oss (Amanda ja tänker inte skriva vem av oss- snällt va?) varit tvungen att stanna taxi'n på väg hem för att spy längs vägkanten.
* dom två tjejerna som delade allt ansvar i miniklubben på Pegasos World i 3 månader
* dom två tjejerna som vaknat upp av elgeneratorn brummandes o undrat fall det var jordbävning.
* dom två tjejerna som UPPFUNNIT minidisco-dansen till Upp och hoppa- som nu dansas på alla JoyHotel i Turkiet.
* dom två tjejerna som haft sex med kusinerna vid sex house
* dom två tjejerna som drivit våran egna miniklubb på Cinar
* dom två tjejerna som legat o ätit chips på arbetstid
* dom två tjejerna som skulle ta det lungt en kväll- i likadana klänningar, klackskor o vin...Kommer inte ihåg hur den kvällen slutade!?! Hjälp Amanda!
* dom två tjejerna som lipade till One Tree Hill i vårat lilla rum
* dom två tjejerna som stod på händerna när dom hade tråkigt på jobbet
* dom två tjejerna som, under en lyckad kväll, hånglat med samma kille...

Vi är...heelt oslagbara. Kom till mig snart min pringles burk- jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0