The truth about me...

 ...well some of it...

1. Jag är bortskämd utan att tycka att jag är det
2. Jag har sjukt dåligt självförtoende och försvarar det med kaxighet
3. Jag har aldrig känt mig så ensam som jag gör i mitt liv nu
4. Jag skulle lätt kunna gå arbetslös tills april
5. Jag är smått utseendefixerad även om ni inte tror det
6. Jag har lätt för att vara sur utan anledning
7. Jag vill flytta till Stockholm någon gång i mitt liv- chockerande va?
8. Jag älskar att "slänga käft"
9. Jag har sjukt svårt att bestämma mig om saker-o-ting
10. Jag älskar att sola- kanske ingen som gått miste om det dock...
11. Jag är extremt lat när det gäller vissa saker
12. Jag har svårt att lita på människor
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0