XOXO...

Ibland önskar jag att man bara kunde byta liv, på samma sätt som man kan byta telefonnummer eller hårfärg.
Så enkelt, men ändå inte lika enkelt som att byta strumpor. Jag önskar man kunde gå in i en värld, kanske bara för en dag- o sedan bestämma om man vill stanna kvar eller inte. Jag hade stannat. Det lovar jag. Jag vet att det går aldrig att bli som dom, dom på tv- men ibland önskar jag att jag var lite smalare (okej mycket smalare!), lite rikare (jaja okej- mycket rikare!) och, helt ärlig från början, mycket (!) mer intressant. Jag menar, jag är arbetslös just i skrivande stund, även om allt jag behöver för att få mitt jobb är pappret från farbror blå, och morgondagen hade jag tänkt att fördriva med...vaddå? Jag har inga kompisar att umgås med, ingen som bara skulle släppa allt o åka hit om jag verkligen behövde henne/honom, jag har inga pengar att åka till stan för och ännu mindre att shoppa för...Jag bara önskar jag kunde få mitt jobb i en butik där jag vill vara o där känner att folk vill ha mig...Inte jobba extra på ett dagis där o ett annat här...Varit hemma 2 veckor o jag kräks på det...hur långt är det till april? Jadu, fråga Amanda- för "sen är det januari o då är det nästan april"

Just I wish I could be diffrent.

Kommentarer
Postat av: Denise

ja hoppas verkligen inte att du är upptagen dagarnas alla minuter mellan den 23-26 november ^^

2008-11-17 @ 17:37:45
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0