Let's start this thing up

Jaha, så var jag en av alla 1000 bloggar på internet...Det trodde jag aldrig om mig själv, att jag skulle börja blogga. Det är det absolut värsta jag vet- bloggar. Men ändå sitter jag här och skriver på min nya blogg. Trots att jag hatar bloggar så har jag suttit i över en timma för att försöka förstå mig på hur man gör sidan vacker och ändå ser den förjävlig ut. Jaha, vi får väl se hur mycket bloggandes det blir här. Kände grupptrycket (Ja, först nu!) och skaffade en...ska inte du också ha en?

När jag satt o försökte förstå mig på hur man gjorde med alla koder o shit så kom jag o tänka på Lunarstorm. Jag vet att många av er fortfarande använder det, men för mig tillhör "lunar", som vi alltid sa då, en period i livet som aldrig kommer komma tillbaka. Men då iallafall, när man var "liten", så kunde man sitta i flera timmar för att få till den perfekta presentationen (oftast så förstördes presentationen ändå av namnet som var i stil med DreamGirl, SexyLady osv.) på en community som man efter några år ändå skulle skratta åt när man hörde att folk använde den. Ja, som sagt, man var liten- ung och dum.

Men vad är man nu då? När man sitter timme efter timme, läser folks bloggar, bloggar själv och arbetar på att få till den snyggaste bloggen...Ung och dum? När i så fall växer man upp?

Kommentarer
Postat av: Denise

intressant inlägg :P

ja tycker faktiskt att de blir bra så här. ja gilla grejen me rosa å grått!

duktig flicka :D

2008-10-02 @ 18:31:37
URL: http://nizan.blogg.se/
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Jag använde Lunar tills början av detta år, endast för dagbok.

du kommer aldrig äxa upp ändå, så försök inte :P

2008-10-13 @ 07:48:26
URL: http://jamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0