Never gonna let you go never gonna give you up

If you didn't notice, you mean everything
Thought I couldnt live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time 

Vill inte lämna dig, vill inte vara utan ditt underbara leende varje dag, vill inte lämna våran vänskap, våran kärlek. Vill inte lämna våra skämt, vill inte vara utan våra sena (!) nätter, vill inte vara utan din doft, din  Du är den som fått mig att må bra, du är den som hjälpt mig genom allt här nere...Du räddade mig när jag mådde som sämst och nu ska jag inte få träffa dig, kanske aldrig igen som du säger- men jag vägrar lyssna på det.

You are in my heart forever and Im planing to keep it that way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0