This is this and that is that

Go'morron Sverige!

Vet att klockan bara är 10.00 hemma, men här är hon faktiskt 11.00. Vilket betyder att suttit o hållt på med min blogg i 1 timma utan att jag märkt det. Detta är farligt kan jag lova. Nu ser den ändå ganska hyfsad ut och det är tackvare min Denise som hjälpte mig med min "headshit" där uppe. Har hört man när man börjar blogga så kan det bli ganska många inlägg och det kan jag nog hålla med om, fast meningen med en blogg är ju tydligen att man ska blogga så ofta man bara kan- men vem har egentligen ett sånt intressant liv?

Igår satt jag fyra timmar framför den här dumburken, vet inte hur snabbt tiden flög iväg- men fyra timmar gick snabbt! Jag pratade med mamma, som hade mitt gudbarn Fanny i sitt knä och för första gången sedan jag åkte hit så fick jag se henne live i form av webcamen. Tårarna slutade aldrig rinna ner för mina kinder och om jag saknade henne innnan, så är det ingenting mot vad jag gör nu. Vill hem- på studs.
 
Jag kommer säkerligen lägga in ett inlägg sedan ikväll också, för jag kan inte hålla mig ifrån min nya kärlek- det är väl så det är när man är nykär?

Kommentarer
Postat av: Denise

de va så lite vännen :D

den blev ju riktigt fin din blogg, gilla grejen me de de rosa å de grå!

2008-10-04 @ 20:02:34
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0