Can not be easyer...

Jobbar, jobbar o jobbar hela veckan...gott med pengar! Snart är det jul:D Ännu snarare, eller nej egentligen inte, så åker jag till Veysel...o jag längtar ihjäl mig! Går här hemma o drömmer mig bort till den dagen då jag o han har våran egna lägenhet som jag kan inreda...Jag vill ha nu!!! Hur mycket kan man göra med sitt lilla rum egentligtn? Inte så väldans massa.


På lördag ska jag till landsbyggden, Sara ska få sig ett fint besök...Ska bli väääldigt kul!Bara man hittar dit:)Kanske blir en liten fredagsmys hemma hos Håkan på fredagen också, vi får se hur planerna planeras!!!Men det hade varit kul o träffas innan jag åker den 26e!!!


Inte så mycket att uppdatera om egentligen, men rösta på min julgran så jag kan vinna en dator :D
http://studio.wyatt.se/projekt/jul09?id=2778bb1b-c7bd-4367-81e9-8409e0d86b63
Jag behöver en som ni vet, eftersom jag var snäll/dum nog att sälja min till Veysel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0