This is for all

'This is for all the people who fought for this country and died so we could vote and this is for all the people who lived their lives with love... This is for all the people who lives their life in hatred because they only trying to be loved.This is for all the believers and for the non-believers and for our future generations who will get to vote because of the people who have fought for this country.And most of all, this is for all the people here tonight whose main goal in life is to make this world and this country far better than it has ever been.'


Kollade på EllenDeGeneres (eller hur det nu stavas) idag, och Taylor Swift var där och bablade lite om sin kariär osv...Men hon berättade även om ett restaurangbesök hon gjort den dagen då det var val i USA och man precis hade fått reda på resultatet. Bakom henne på restaurangen sitter Steve Wonder himself och han ber om att få hålla ett tal...Det talet som står i början av mitt inlägg- och jag måste erkänna det...jag fick gåshud!!! Visst kanske jag är efter och ni kanske har hört detta talet 250 gånger- men jag har levt mitt egna lilla liv i Side och är inte jättemed när det gäller nyheter! Meningen som är fetmarkerad tyckte jag var så otroligt stark och det är väl mest tack vare den ni nu sitter o undrar vad i hvete jag håller på med!?!


Kanske är det för att jag inte gör så mycket om dagarna, kanske är det för att jag börjar bli mer och mer galen av att vara ifrån min man...Men jag börjar lipa för allt och jag tycker allt är vackert! Igår tex. så fick jag tårar i ögonen när "Gibbs" la sitt finger på "Zivas" hand i Navy CIS o dom trillade ner för kinden när han sedan pussade henne lite lätt på huvudet...På tal om huvud- kanske någon borde undersöka mitt?

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0