En bild säger mer än 1000 ord...

Tänkte skriva något idag, men jag kom på att jag lagt över bilderna från mobilen till datorn så här kommer dom istället!


(Hemkommen från Landvetter väntade skaldjursbuffén med kräftor, räkor o ungsgratinerad hummer!)

(Efter några dagar i kylan kände jag mig hemma igen!)

(Cool bild från akvariet på Kungsmässan)

(Långpromenad i -5grader- älskart!)

(Kasik salata=finhackat-gurka;tomat;lök o GRANATÄPPLEOLJA...Kasik salata= Sked sallad, varför? För att man äter den med sked o MUMS den är god!!!)

(Mindre lyckat försök att koka couscous)

(Nya bokstäver från Rickard o Madde- tack!)

(Egengjord ljusannordning- nöjd!)

(Julkorten som jag stämplade hos moster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0