Hadi gel icelim...

...kom och drick med mig...min o skatts låt under sommaren spelas sönder på youtube...Texten är så befriannde o ansvarslös! Älskar.


Idag har jag arbetat- från 845-1800, skönt med pengarfloow! Händer inte så mycket annars, ska arbeta på samma dagis från och med idag, tills den 19/1- men då självklart inte när det är stängt för jul o nyår! Men det blir många dagar där, o det betyder att jag "slipper" samtalen från bemanningen klockan 7000 på morgonen!Gott gott. Det är dock extreeemt många barn på en sånn liten yta- totalt 20 barn i en barackbyggnad- o det är högljudt och dant...men barnen är söta o alla kramade mig i morses när jag kom! Det gillas. Att dom dessutom pratat om mig på morgonsamlingen o berättat för barnen mitt namn så dom skrek "Godmorgon Malin!" när jag kom- det gillas också!


Just det! Fick ju en väldigt rolig överraskning av min underbara kusin! Hon har vunnit 2 biljetter till Peter Jöbacks julkonsert o eftersom hon fick bebis för inte så längesedan så är det inte läge för henne att gå på konsert, så jag o mamma FÅR dom biljetterna av henne- så det blir v.i.p loge på Scandinavium 1930 på fredag kväll- tack så hemskt mycket! Det gillas mest av allt.


(MUMS!)


Tänkte börja bjuda på kommentarer från dagiset, om jag kommer ihåg dom!
Dagens roligaste;

Malin-Sluta med det nu! Annars får ni inte leka tillsammans om ni inte kan leka utan att slåss. *Samtidigt som jag flyttar på Agnes, ungen som står o slår på sin "kompis" med en leksaksgryta*
Agnes- GHAAAAAAAAAHHH jag tycker inte om dig! Jag ska ringa min pappa. *Går iväg o tar upp en låtsas telefon*
Agnes- HEJ PAPPA, det är Agnes o jag är jättearg på Malin. Hejdå.


Dom liven dom liven.
I morgon börjar jag 715...pust
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0