And I will try...to fix you

Min älskade prins Atakan (om han någonsin ska på maskerad Jessica måste du klä ut han till prins!) har vart jättesjuuuuk o bebus-sjuk som jag är så har jag mått jättedåligt i mitt kalla lilla hjärta över att veta att han vart på sjukan. Dock är han på bättringsvägar och det gör mig glad! Tänker på dig. O mammi o pappi också såklart.



Idag har det hänt grejer! Löv, grus, sten...O kolla kolla! Slätmark- det är grejer det.
Jobbat från 0900-1730 på SuperDagiset fast underbara pappa Hasse hämtade barnen 1630 typ istället för 1730..."Det är ju fredag o en 20 åring som dig har väl annat sköj att göra?!"...Ja jo inte för att jag har väldans massa saker att göra hemma i mitt lilla radhus där jag bor tillsammans med mammi, pappi, lillbroo o katt- men JAAAA jag har världens grejer på g så TACK för att du hämtade dina barn tidigare...Haha. Fast det vart ju skönt ändå, att få gå så tidigt- jag kom ju hem så jag hann städa övervåningen (som förresten mamma redan dammat) o mitt rum...Jheflar vikket liv man lever alltså.

Ikväll blir det som alltid rekor o Så Ska Det Låta m päronen men i morgon kommer Angelica o förgyller min lördag o en del av söndagen...Dessutom kommer underbara MosterLinda o hennes underbara GubbeHåkan o kollar Melo såklart! Sen så vart helgen över o så jobbar vi på måndag igen.

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0