I (dont) wanna work tomorrow

Sorry Amanda- jag sviker vår låt för denna veckan o resterande 6 veckor jag är kvar hemma...GE MIG JOBB!

I morse 0642 (MUMS!) ringde SuperDagiset o bad mig arbeta på avdelningen brevid den jag brukar vara på från 0900-1700 o givetvis tackar man ja till dom! Dock var jag inte helt vid medvetandet när mobilen ringde så jag missade vart ifrån dom ringde men vågade ju inte fråga "Vilket dagis sa du?" så jag frågade istället vilken avdelning och tog förgivet att det då vart SuperDagiset när jag hörde "Klockan" återigen...Haha skönt o bli uppringd sådär.

Jobbade som sagt idag, jobbar i morgon, inte på torsdag (där iaf, för hon jag vikkar för är ledig torsdagar) men förhoppningsvis på fredag (är det elakt att hoppas att någon är sjuk?). Måndag är spikat nästa vecka o så även fredagen...Underbart att äntligen fått in en fot på ett ställe så jag kan gå mellan avdelningarna där...även om ena säkerligen är bättre än andra...

Orättvist förresten att Angelica åker ner till Turkiye redan 4/4 för att miffon på Företag skrivit fel i annonser o på hemsidan- istället för "miniklubb från maj" så har dom skrivit "miniklubb från april" så hon (o kanske någon mer- dom visste inte) behöver åka ner tidigare o eftersom hon är teamleader så självklart...Men det gör det inte mindre orättvist för det o jag är så sjukt svartsjuk (avundsjuk kanske det heter?) att jag har ont i magen när jag tänker på att hon ska få åka ner så långt innan...Ja faktiskt LÅNGT innan- 3 veckor innan- så de så...Men men what to do liksom? Jag får jobba rumpan av mig i Svea o ha lite cash på kontot i sommar istället då kanske?!
(Vi kan ju ALLTID hoppas på jobb och kanske ett besök från Amanda med men jag skulle ju inte direkt hålla andan?!)

0900-1700 SuperDagiset
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0