If it makes you happy...

Skandal, skandal en RÖSTAR skandal! Hur skatan kunde fågelskrämman gå vidare? Bläk på henne o bläk på Melodifestivalen. Dock betryggande att Svea måste kvala in i år så vi KANSKE KANSKE slipper skämmas inför hela Europa (om då inte hela Europa kollar på kvalet också)...Fy så fruktansvärt dåligt. Inte bara låten. Utan att svenskafolket ens kunde me o rösta på henne. Spelar ingen roll om hon vinner hela Eurovision- aldrig att ni kommer få mig att tycka den är bra. O tycker ni det? Håll det för er själva om ni vill ha kvar mig som vän...

Någon som dock är EXTREMT bra är Molly Sandén...jag menar 16 år o den rösten? Jag får gåshud varje gång jag hör henne sjunga Så Vill Stjärnorna...Att jag kraxar till den gör den ju inte mindre vacker...hoho. Nej men helt allvarligt är den såhär i efterhand underbar...gillade den inte när den vart med i deltävlningen men oj vad den har vuxit sen dess o om ungefär 10 minuter har jag den som ringsignal...Vacker så säg.

Angelica kom hit igår runt 1800 tiden o sen runt 1900 så kom Moster o Håkan o efter dom kom Madde o Broo...Som ni förstått vart det Melodifestivalen o den obligatoriska taco;n (undra hur många som hade den kvällen igår?) o sen lite tjöt i soffan bara...Inget fancypancy...Fick några minuter med min man på msn med, fast vi sa ju så mycket i fredags så det vart inte jättespännande o prata igår igen. Men jag är 100% på oss nu- men som jag alltid har sagt; vi får se efter sommaren.

Nu blir det Parlamentet o sen sängen ganska snart för jag ska jobba i morgon o jag är död nu.
Förresten! Måste uppmärksammas- det var strålande sol här hela dagen o tillslut vart det så varmt i mitt rum (som ligger på solsidan) att jag måste dra ner markiserna
- VÅR VÅR VÅR-

Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Undrar vart jag kan hitta La voix som ringsignal letar

2009-03-17 @ 14:06:56
URL: http://metrobloggen.se/jamilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0