Maybe we can make it happend baby

We can keep trying but things will never change.

Vad har hänt med mitt ansikte? Vaknade upp idag och poff! så vart det helt prickit av finnar?utslag?blemmor?...Äckligast på länge iaf och jag vet att smink inte hjälper speciellt mycket så jag är inte sådär extremt utseendefixerad idag och kletar på massa gojs i ansiktet för o täcka det...Sånt gör ju saken bara värre! Dock skulle jag behöva sola solarium för o torka ut ansiktet lite, för det är extreeemt fett o att jag hade smink på mig i söndags (första gången sen hmm...nyår?) tror jag vart det som utlöste det hela. Visst vill ni inte läsa om mitt äckliga ansikte men jag behöver ju hjälp med detta! Säg inte att jag ska använda massa krämor o skit- för mitt ansikte blir bara värre av det. Jag vet att jag innerstinne skulle behöva RIKTIGT solsken o solens RIKTIGA strålar som drar igång vitamin-tjofräset i hela kroppen...men i Svea går inte det. Dock orkar jag inte lägga pengar på att sola idag, det får bli någon dag under veckan isf.

Igår fyllde förresten min turk år o vi satt framför camen o töntade oss som alltid en stund...men sen vart han allvarlig o tog bort headset;et o om ni vill veta va han skrev så kan jag ju säga att tårarna rinner bara man tänker på det...så sött vart det. Ge mig 25 april nu så jag kan sätta mig på planet o åka ner till samma land iaf! Det blir spännande o se hur man kommer ha det fem första dagarna- ska vi vara i Incekum eller Side o ha utbildning eller vart vart vart? På ett sätt vill jag att den ska vara på PP för då är det jättenära Jessica o åka o hälsa på så fort jag får chansen...men hjärtat vill ju också till Side med en gång så jag kan hur lätt som helst smyga ut o pussa på min turk...Vi får se vad tiden ger...

Nu ska jag tycka synd om mig själv framför spegeln o fundera över mitt fejj.
Melo ikväll- HEJJA ?

-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0