Well you done done me and you bet I feelt it...

Sol sol sol sol sol sol sol i våran underbara stad. Har varit det i flera dagar o kan man bli annat än glad?

Igår kom mina efterlängtade byxor från Ellos.se o dessutom en tissa som mammsi hade beställt till mig- tack! Båda två var finfina o brallsen vet jag kommer bli förstora i sommar, för dom är det i princip redan nu- men hey- det kostar ca 25:- att sy in byxor i Side så jag överlever nog! (Dessutom ska dom ju sitta lite baggy) Bild på det hela kommer här.



Idag är det ju lördag, om ni inte har missat det, men tro inte att SuperMalin (som dom kallar mig på SuperDagiset) ligger o sover hela dagen...nehe du! Klockan 0800 ringde mobilens alarm o in till duschen bar det av...Senare så tog jag, pappi o lillbroo såklart tåget in till TURmässan (Turistmässan= en mässa m utställare från världens alla hörn o bolag) o knôdde oss bland massa (mestadels äldre) människor...Letade mig fram till Företagets monter o hejade lite där...blidde förvånad över att dom kände igen mig- jag menar Företagets högsta chef o hans undersåte (helt serriöst har jag INGEN ANING vad hans undersåte är för chef) har ju några 100 människor att komma ihåg ansiktet på...Fick lite fina sovunirer av dom som gjorde att jag vann min o lillbroo's interna tävling överlägset! Tävlingen vart att man skulle försöka samla på sig så mycket saker som möjligt ifrån mässan- dock inte flaggor, broschyrer, visitkort osv...utan mer pennor, nyckelband, godis (fast det kom vi på att vi ville äta upp så det kunde inte heller räknas!), broschar...O jo- jag vann...



Klockan är 1800 här nu och solen lyser fortfarande starkt in i mitt rum o värmer upp det annars så kalla golvet! Det gillar vi. Något annat vi gillar är att Denise fick jobbet för Företaget på Kreta...Grattis.

Nu ska jag uggla vidare här hemma- har precis städat klart huset mitt så vad ska göra nu?
-Over and out-

Kommentarer
Postat av: Denise

tack vännen!



ja vill också ha dom sandalerna!!!

2009-03-21 @ 18:42:16
URL: http://nizan.blogg.se/
Postat av: Denise

svar på din kommentar:



va är det för nån konstig regel? får man inte prata om företaget? är det ifall nån söker på namnet och hittar text som inte är alltför smickrande eller?

annars så är det ju (oftast) bra reklam...eller? =/

2009-03-21 @ 21:52:35
URL: http://nizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga bralls:)

2009-03-22 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0