What goes around come around...

Jag blir serriöst helt galen.

Vart i staden idag m lillbroo o bigbroo- det vart mys! Men som ni själva förstår- inget jobb...Vi var som sagt i staden o kollade runt, men underbara duktiga Malin handlade inget! (förutom lunchen på MC- förlåt) Det är helt sjukt vad nöjd jag kände mig när jag satte mig i bilen efter åt o insåg att HEY jag har inte slösat pengar...även om de 136:- på MC svider i plånboken men man måste ju äta! Ni som kan Nordstan vet kanske vart den där krimskrams/smyckesbutiken ligger? Till höger när du är vid Rut Mfl. ? Dit gick jag iaf för brollorna vart inne på Kjell&Co o jag tror jag dog när jag hittade peaceörhängen i "guld"!!! Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR guld men som jag skrev i början- jag köpte ingenting- utan gick därifrån m ångesten svidandes inom mig...Visserligen kostade dom bara 69:- eller 79:- beroende på viken stl men jag får ge mig till tåls 1 månad o finns dom inte kvar då (det borde dom göra om inte alla ni göteborgare som läser min blogg!? åker in o köper upp alla som fanns kvar) så är det inte meningen att jag ska ha dom! När jag kom hem nyss så satte jag mig o utav en ren händelse så hade jag fått ett mail från en shoppingsida jag handlat smycken på förrut o hipphapp så satt jag o bläddra på sidorna där...Hittade fler länkar o hipphapp så fick jag fram massa fina peacesmycken...GE MIG!!!


Kolla in armbandet på första bilden, nere i högra hörnet- det som är ett hjärta o peacetecken ihop...95:- så om någon vänlig själ vill beställa det till mig så kan ni få adressen!!!

Linda o Fanny vart nyss här, lämnade mina improvisserade termobyxor; regnbralls m joggingbrall under...Fick även jobb 1100- ca1700 (beroende på när sista barnet går) på torsdag o jag tackar o tar emot! Älskar dock mitt gudbarn (vill alltid skriva o kalla henne för barnbarn!!!) mer än mycket o hon sträckte ut armarna efter mig såfort hon kom innanför dörren...tultan. Dock skulle hon hem o äta så hon fick inte stanna vilket hon blev lite besviken över för vi har ju våran "Daooou" (hennes sätt o säga mjau på) som är så facinerande att titta på.

Ikväll blir det ER på 3an, sista säsongen börjar idag...Sjukt eftersom det funnits sen ja vart liten...
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0