20:2

Blev en tur till Kungsmässan för o liva upp dagen lite- kände att jag skulle åka dit igår redan för att jag var så sugen på chokladkaka från EspressoHouse. Ringde hem på chans till Madde o Rickard för o kolla om Madde var ledig idag, vilket hon var- förlåt att jag väckte dig!Klockan var faktiskt 1000...hehe.

En timme senare kom hon hit o vi begav oss först till FreePort där vi gick in på "Hemma"...FARLIGT.O nu vet jag inte hur jag vill inreda våran lägenhet.Är inne på svart/vitt i sovrummet för att Skatt gärna vill ha fotbolls-lakan med sitt fotbollslags emblem på...men jag vägrar...o kan tänka mig att kompromissa med svart/vita lakan för att han iallafall ska få ha färgerna...Men jag har ju velat ha vitt/grått i mitt sovrum...O själva känslan av vitt/grått försvinner om jag har svart/vitt/grått tror jag...Då kanske det är bättre o köra svart/vitt i vardagsrummet o vitt/grått i sovrummet som jag vill?Haha.Men det är fler än JAG som ska bo där.Kanske kan köra svart/vitt i badrummet?Men där vill jag ha färg- typ turkos o rosa o gult o ljugrönt...Ja ni ser ju.Undra hur detta kommer sluta!Måste bestämma mig för färg till sovrummet i morgon för då ska jag o min älskade mammi till Ullared o jag ska kolla på sängkläder...o jag vill helst inte köpa helt vita eftersom allt annat i rummet är vitt...SJUKHUS!Nej det får nog bli svart/vitt i sovrummet...kan ju byta nästa år eller till vintern!Om ni funderar över resten av lägenheten så kan jag medela att just nu ska jag fokusera på sovrummet, för att det är det rum som jag vet att det kommer finnas åtminstonde 1 möbel i när jag kommer fram.Soffa o bord osv ska vi vänta med tills jag kommer ner.Jag tror skatt skulle köpa balkongbord/stolar med...men balkongen är sista delen av inredningen.Tror han kommer bli galen på mig.Texten "Godnatt min skatt" svart den med.Så det får bli svart/vitt.

I morgon ska vi som sagt till Ullared- YAY!Ren o skär lycka.Förutom när jag inser vad pengar det kommer gå.Men ska nog smuggla ner några av trosorna i mammas kundvagn.Haha.Har skrivit listan, o jag ska först o främst hålla mig till den...Men hittar jag något som jag kan tänkas BEHÖVA så slår jag till...måste lägga till leggins på listan kom jag på nu...Köpte 2 par när jag o Sandra var nere men dom har gått i sönder såklart...

Köpte 9 par örhängen idag!Galet I know.Men dom satt ihop.80 kr kostade dom på Gina o sist jag var där o frågade efter dom så sa bruden att dom var slut o att dom inte skulle få in fler för dom har haft dom så länge...Men tjii fick hon för idag hängde dom på samma ställe jag sett dom under vintern!Lycka.


Ni ser även min nya smyckesförvaring som jag i skrivande stund kom på att det inte passar in i mitt svart/vita sovrum...Dom får helt enkelt stå någon annanstans för jag har inte råd o köpa nytt sånt med.Blir ni galna?
Jah try to live with it!

Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0