Ångest x1000

Jag försööker verkligen finna inspiration till o skriva men jag orkar inte.

Sen i lördags har jag; varit på 421 (inköp av jeans o underkläder), varit på Coop (inköp av böcker),varit på IKEA (inköp av pepparkakasljus),varit på ARBETSINTERVJU (som jag kanon så nu ska jag börja extra i kassan på ICA Maxi i Kungsbacka),lekt med Fanny, träffat Linda o Ema, dragit ut på att städa mitt rum (är näästan klar idag onsdag), varit o hälsa på bror o kollat på katt-nya soffan o säng...

O slutligen varit på Ullared (idag onsdag!) där jag köpte lite små julklappar till folk jag älskar.O sen fick jag plockat ihop lite julklappar till mig själv från mammi o pappi- sånt jag behöver.Men jag glömde helt av bhar som jag gick på Lindex här hemma o sa till mammi att jag skulle vänta med det tills vi kom till Ullared...Bra att glömma av det då!Det blev dock två svarta linnen (ett långt o ett normalt), leggins o ett mobilfodral som jag får använda redan innan jul- joop joop!Men tack i förväg peps!

I morgon blir det förhoppningsvis Kungsmässan m mammi på förmiddagen o sen vid 1500tiden åker jag pendeln för andra gången på 7månader in till Göteborg<3 o träffar Angelica!Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0