Julen är...över!

Sedär ja.Nu vart det klart.Julen är enligt mig över o oj vad skönt!Nu är det bara nästa storhelg- nyår.Lika hysterisk den enligt mig!Men men positivaMalin är glad ändå:)

Jag vill börja med att säga ett STORT GRATTIS till min AmandaMariaMalm som gått o förlovat sig såhär i vinterkylan.Hennes sambo friade framför hennes familj på självaste julafton- myspys!Grattis till er!

Julklapparna innhöll mestadels sådant jag redan viste,då jag valt kläderna själva på Ullared sist vi var där.Det blev två jeansleggins<3,en kofta o ett linne.Sen dem obligatoriska troserna o strumperna,vantar o tofflor.Badtvål o lotion från moster1 o skålar från moster2,i strumpan låg ett laptop-skin (sånt man klistrar fast på datorn för o göra den lite finare).Dessutom fick jag fete presentkort på KungsMässan från grannarna och ifrån bror,Madde o bror så nu kan jag handla nya kläder vilket behövs!Iallfall överdelar.Senare på kvällen fick jag också ett armband av familjen Laaneoks,en bok och pengar-det uppskattas!

Idag blev det oplanerat jobb,1030-1730,o snart ska vi iväg till Rickard o Madde för o äta middag.
Har pratat med älskling nu 2 gånger på några dagar,bla igår, o idag hade han ringt igen såg jag- givetvis gör det ont att ha missat ett samtal från honom men eftersom vi pratade igår så gråter jag inte...lika mycket iaf!

Nu får jag blåsa håret så det inte fryser till is när jag går ut!P
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0