Lördag helt enkelt.

Igår tog jag mig till LovelyLinda o Emanuell i Bifrost där vi käkade middag o drack ett glas vin o bara pratade om allt o ingenting- precis som vanligt.Gud vad jag har saknat dig!Nu är vi på samma stället ett tag iallafall o oj vad vi ska umgås!Tack för en mysig kväll o en mysig morgon.

Senare på eftermiddagen kom farmor,farfar,farbror med familj för o fira mammi som fyller år på måndag (lucia) o ingen av dom visste heller om att jag var hemma så det blev ett litet gråtkalas från farmors sida.Tycker om att göra människor så glada bara genom att finnas.Hoho.Dom åkte rätt snabbt igen men vid 18tiden gick jag över till världens bästa grannar (Jögi's) o hämtade en Fanny som absolut iiinte ville stanna kvar hemma utan skulle gå till "Giiitttaaan" med en gång...

Kvällen spenderades på hemmaplan med Fanny som sällskap tillsammans med familjen,moster,morbror och Madde's familj.Fanny slocknade i soffan jättetidigt så hon lär vakna jättetidigt i morgonbitti-men då är inte jag här så det är inte mitt problem!Haha.Fick dessutom ett samtal av min skatt som sa att han saknade mig massor o ringde bara för o höra min röst.Jag önskar vi kunde vara tillsammans nu.

Nu sitter jag hemma hos grannarna o har upptäckt en ny favorit på stjärnhimlen-Melissa Horn.Jag har hört henne ihop m Winnerbäck en gång förut men nu har jag lyssnat på massa av hennes egna låtar på youtube o jag ska helt klart fixa hennes musik till min iPod.Gillas.

Imorgon blir det nog en liten shopping-sväng med pappi eftersom mammi fyller år på måndag o kanske tar jag mig en sväng till Liseberg med Linda o Angelica också-få se hur sent det blir här i natt!Måndag vet jag inte vad jag gör men på tisdag går jag min första intro-dag på IcaMaxi i Kungsbacka-sen hoppas jag på mycket timmar där.

Här hittar ni en mysig låt med Melissa
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0