Mellandagsrea

Är lite besviken på mellandagsrean på Kungsmässan faktiskt- tycker inte alls dom har haft speciellt mycket o inte speciellt kuliga saker av det som var heller!Trisst när man ändå har presentkort att göra slut på,men ändå lyckades jag kamma hem lite både igår och idag, idag då jag inte tog med mig några presentkort för att jag inte skulle handla!

Gårdagens fynd;

Ansikts tvätt dock ej rean,smyckes-fat dock ej rean,kalender dock ej rean- ojdå!
Makeup spegel dock ej rean men 20:- Makeup borstax2 dock ej rea men 20:- st,smyckes kronan dock ej rean-fuck där med!
Tröja randig REAN!!! 50:- HM
Blus m krås  REAN!!! 100:- HM

Och idag köpte jag världens finaste armband- dock inte på rean men billigt ändå!

(jag vet att min arm ser fede ut!)
60:- caaaaching

Sen köpte jag en nyårklänning trots att jag sagt att jag inte skulle göra det- men det är en klänning jag kan ha som vardags sedan med utan att den blir fancypancy- men bild kommer inte förrän på nyår eller dagarna efter vart fall...Och den var på rean!Synd bara att jag som sagt inte hade med mig mina presentkart så det blev att punga ut pengarna jag fick istället o dom skulle jag sparat till o handla nyårsmaten med- men jaha.

Plans for your new years eve?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0