Vårdcentral o grejoor

Igår blev det inget jobb.Dock fick jag nya tider för nästa vecka.Gott!

Istället blev det att vänta 1 timme på vårdcentralen där jag fick recept på lite starkare tabletter mot min huvudvärk o det uppskattas för fy fan vilken huvudvärk jag har om dagarna- det kommer från axlarna o går upp mot huvudet, det pulserar gärna över ögat.Nu fick jag iallafall så jag ska ta 1 tablet på morgonen tillsammans med 1 vanlig alvedon o sedan samma kur på kvällarna- och dessutom får jag ta 2 alvedon mitt på dagen om jag skulle behöva.

Sedan blev det inslagning av alla julklappar, lite lek hos Fanny o sedan matlagning hemma.Dessutom bestämde jag o min älskade Sandra att vi ska träffa idag inne i stan så det blir till o dammsuga här hemma o sedan ta tåget Göteborg.Ikväll kommer Angelic hit o sover över tills i morgon.Myspysfredag!

Läste ett jättefint ordspråk som en vän skrev på Fbook igår- tog verkligen åt mig av det;

"När jag längtar efter ett liv utan svårigheter - påminn mig då om att ekar växer sig starka i motvind och att diamanter framställs under tryck"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0