Helg helg heelg

Äntligen helg!Som vi har längtat. Men var inte oroliga- den är snart över o då är det åter dags för jobb 6,15-13,30...Älskart!

Veckan har inte inneburit så mycket, jobbat dagarna långa o igår (torsdag) hämtade storebror upp mig vid jobbet för o umgås på IKEA...Det var mysigt?...I måndags så tränade jag, tisdag likaså- onsdag var jag så cptrött efter att ha jobbat över o även torsdagen så jag hoppade träningen...Tänkte jag skulle tränat idag, men jag har inte sett min prinsessa (gudbarnet Fanny) på lång tid så jag umgicks med henne nu en stund...Ingen träning idag heller, om jag inte får mig ett ryck o tränar sen vid 22-tiden som jag gjorde en annan fredag...Men den fredagen hade jag inte varit uppe sen 4,45 som jag varit idag!

I morgon blir det synundersökning o inspaning av två par(!!!) brillor hos SpecSavers-älskar deras erbjudande! Sedan fick jag äran att passa prinsessan 12-16 typ- hoppas på sol så vi kan gå uut (kan ju vara ute ändå men blä så grått o trisst det är!) o senare på aftonen blir det vin o mys hos JossCous som fyllde år den 4e februari!Vi får nog spana in melo-vin-festivalen också! Sedan på söndag är det, om ni missat det, all hearts day- tänkte mysa till det o göra frulle för familjen med nybakat bröd!O sedan så hade jag planerat o ligga i min säng o gråta o sakna min man...men Kristina hade andra planer så det blir en dag med henne o gamla goa Febe Hindsfors (om inget ändrats?) från klassen som jag inte träffat på år o dar!Vet dock inte vad vi ska göra- vet att jag ska ha termobyxor med mig som jag precis i skrivande stund insåg ligger kvar på dagis...fan...o att jag ska ha normala kläder med mig...Ok!Im in- all in!

NU kära vänner- så ska jag eta reeekor o ha fredagsmys!Kanske blir lite träningen sen ändå, åt ett winerbröd på dagis idag o har lite ångest...
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0