"Jag e så duktig så"

 





O fy i helvetet vad snö det var!Har redan träningsverk o vi höll på i ca 1,5 timme!Högen som samlats på marken var inte dåålig den heller vill jag lova!Lär vara rejält mör i morgon!

Idag blev det även en quickie hos Fanny o en sväng till Kungsmässan för o köpa försenad alla<3dag present till mamma, från pappa. Nu ikväll har bror o svägerska varit här o ätit middag o nu sitter jag här med pappas minitop i vardagsrummet o lyssnar ointresserat på OSfanskapet.

Imorgon blir det jobb 730-1200...har fått 2 veckor med halvtider på kalasdagiset då hon jag vikarierat för under en längre tid nu kommer tillbaks på halvtid.
Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0