Lycklig o förvånad

Nja- lycklig o lycklig...lyckligare? Knappast egentligen! Men jag svär här med på att jag är shopping alkoholist o jag är stolt över det för jag är en sund sådan! Jag shoppar när jag kan- inte när jag känner att jag måste...Men nu det senaste har jag jobbat, jobbat o jobbat- pengarna jag jobbade ihop i november o fick i december gick ju åt under Turkietresan o denna lönen gick åt att betala tillbaka pappa FÖR Turkietresan...Så det har kännt som om jag arbetat gratis, eftersom jag på ett sätt aldrig fått de pengar jag jobbat ihop...men det har jag ju, fast jag har levt ut dom innan jag har dom...Hälsosamt o heeelt riktigt hur livet ska vara...Not!


Men jag har faktiskt betalat tillbaks allt utom 600 kr o nu fick jag nog- de 600 kr behöll jag så jag kan unna mig något alls...Dessutom så kom det som ett brev på posten (jo faktiskt för jag fick brevet från Nordea) att jag hade pengar kvar hos dom- på konton jag avslutat...TACK! Så idag efter jobbet traskade jag i det ovanligt soliga vintervädret i Mölndals centrum (som jag förövrigt inte varit i sen jag vet inte när) o besökte både Nordea o Swedbank...Kunde ju faktiskt inte låta bli att gå in i DinSkobutiken där FINAL SALE lös emot mig, o jag hittade ett par bra skor som kanske kan vara bra på jobbet- utan att vara extreeemt fula!Vi la dessutom i en ullsula, eftersom den var lite lite stor, o myys va bra det blev!Ska pröva i morgon på jobbet om de är okej att jobba i- för de jag har nu är praktiska men oj så ofina...(Fast mamma jag tackar o bockar för att du lånar ut dom)

KappAhl finns också i MölndalsCentrum, o där hittade jag mitt dröm-armband som jag spanat in i någon blaska...O vid kassan vad fann Malin i någon låda med underkläder? Joho då- 2 läderarmand där det från ena hänger en blomma, kanske inte så jaag, o från andra ett peacemärke...Jag tyckte mig skymmta en bortdragen rödlapp...o jag ÄLSKAR rödalappar...joho då-  17:-...Så värt!


I måndags när la familja kom hem hade dom med sig en ny parfym Sarah Jessica Parker o en BjörnBorg hängnecessär...Tack!


Nu blir det kaffe...dagens vuxenpoäng?6 av 10 möjliga
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0