Morr

Så fruktansvärt trött på att folk säger "då får du sluta shoppa" så fort jag lägger upp ngt på bloggen. Jag har köpt 5 saker för under 500:- sedan årskiftet- ge er! Jag jobbar varje dag, jag går upp kvart i fem vissa dagar för att ta mig till jobbet genom att oftast gå så jag slipper betala bussen...O när jag då väl unnar mig något själv för ett värde mindre än 500:- så säger ni åt mig att "sluta shoppa så mycket"....Det är mina egna pengar o det är pengar jag jobbat ihop- vill jag köpa mig ett par nya vinterskor när jag använder min mammas för att jag inte har några så är det väl för f*n min ensak?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ihåg vad du precis skrev ang mina pengar

2010-02-12 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0