Navy CIS

Sitter o glor på tv3's dunder serie Navy CIS, den enda serie som jag följer nu för tiden-med punktlighet iallafall! Kollar även in Familjen Annorlunda, men bara för att jag själv kanske är tvkändis i den!

Idag var det jobb som gällde, blev bokad 730-1200 då jag som sagt går på halvvik där- men igår ringde en kollega o fråga om jag kunde stanna till 1600...men jag erbjöd mig att stanna till 1730 (PARA PARA!!!) o det blev dom glada för!Dock vid 1500tiden så ringde kommunledningen o medelade att alla skolor i Mölndals kommun är stängda från och med detta samtal. Fröknarna ringde runt till päronen o kanske 1½timme efteråt så var alla barn hämtade...Jag stannade kvar o la mellis-disken i diskho'n o tog mina 2km hem strax innan 1700...Tack för det!Tog en promenation med mamma i kanske 50 minuter, det var skönt!Dock saknar jag att bli SVETTIG o riktigt utkörd från träningen men jag orkade verkligen inte idag...

Dock blir det inget jobb i morgon, men jag får ändå betalt eftersom dom bokat mig i förväg så jag får betalt utan att jobba (precis som ALLA andra men som vikarie känns det gött!) o det bästa är att jag även i morgon skulle fått jobba 800-1730 så gott gott med pengar. Istället för jobb tar jag med mig lillebror på bio, vi ska se "Det regnar köttbullar" o of course ett givet McDonalds besök efter uthämtning av biljetterna o innan bion...Myspys!

Nu ska jag glo färdigt på Navy o sen får vi väl se- skatten min är inte online varken på FB eller msn så det blir väl en tidig kväll...Kanske ska m pappi med tidningen kl 300 inatt då han kanske behövde förstärkning.Givetvis!

Över och UT (kanske IN om man ser på vad hela Sverige gör nu!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0