Still up...

Sitter fortfarande barnvakt. Fanny har vaknat 4 gånger- ena gången var kvarti12 då hon vaknar o vill ha välling...Men hon skrek så väldans att jag inte ville ställa mig o värma den utan sprang upp först o stopade i nappen o sa att "Malin hämtar vällingen" o hon grät ett "jaaaAAaaaAAaa" till svar...När jag kom upp igen 45 sekunder senare så sov hon som en stock...Pluttan.Andra gången var det vällingen som hägrade, hon fick ju den inte då hon brukar få den så självklart saknade hon den! 3 gången var en mardröm, som alltid skrek hon "Neej inte ta miiii..." i med nappen o så sov hon igen...

Nu 4e gången var jag uppe snabbt som attans o då var hon påväg ur sängen, funderar på om hon brukar gå över till mamma o pappa vid denna tiden kanske? För när jag kom upp o tog henne i min famn så sa hon att hon inte ville o la sig med huvudet i fotändan i sin egna säng o låg där o vred o vände på sig o började nästan att vakna till såg det ut som o då frågade jag om hon ville sova i mammas o pappas säng- fick återigen ett "jaaaAaAAaAaAAAAaaa" till svar o när vi lagt oss där så sov hon på 5 röda!Bullrade upp bäddmadrasserna på begge sidor så att skruttan inte ramlar ner o slår sig o tassade där ifrån...



Kändes lite som ett mamma inlägg här- förberedelser inför framtiden ska man inte underskatta!Men nu får det gärna räcka för idag, sov vidare lilla prinsessa- o ännu hellre, snälla mamma,pappa,LindaoJocke...kom hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0