Long time no write...

Jag har bara inte orkat pallra mig till Hawaii eller Olive för o använda internet- inte nu heller...För nu kära vänner
sitter jag på mammas, pappas o lillebrors hotell CatyGarden o lånar deras internet en stund!

Dom bokade resan för ett litet tag sedan men jag har inte fått skriva något för att dom inte hade berättat för alla där hemma att dom skulle åka förrän i fredags eller ngt sånt?!O jag hade väl fått reda på det 1 vecka innan dess tror jag...Dom kom iallafall i tisdags kväll o vid 0000 körde Hassan mig till hotellet där vi kramades o sedan sov vi 3 personer i en säng för 2...jag,mamma o lillebror...Dom lovade en extrasäng men även igår natt, efter dom fått sett min lägenhet, så sov vi 3 i samma säng...men det fick gå!Allt för o slippa gå hem i mörkret...

Just nu bor jag o skatt på olika håll efter lite problem med jobb o grejer (för hans del!!!) så det är underbart att mamma o dom kom hit så jag slipper sova själv...Guldvärt!

Allting flyter på här nere, längeheten vi ville ha kostade 4500 kr i månaden o det går inte direkt ihop med det vi tjänar så jag bor kvar i min lägenhet o nu efter alla besök, det går typ 4 dagar mellan det att mamma o dom åker till att Kristina kommer, så ska vi förmodligen köpa nytt kök!Lovely.

Tvättmaskinen gick igång det första den gjorde när skatt skulle kolla vad som var fel...erm...O nu tvättar jag för fulla muggar...Tänkte på det åt dig Håkan, du behöver inte oroa dig för o ta med massa massa kläder utan jag har ju faktiskt tvättmaskin OCH en klädbutik åt dig här nere :D...Dock kommer du få en liiiten lista av mig om det är okej?!!!!

Saknar alla där hemma givetvis.Speciellt min storebror o min Fanny...men storebror-saknaden är värre speciellt nu när mamma o dom andra är här!Kom hit!!!

Ring.
Keep rocking


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

Vad skönt att höra att du mår bra! Var ju ett tag sen du skrev så jag blev lite orolig. Ha det gott tjejen. Stor kram Maria

2010-07-08 @ 19:47:00
Postat av: Kristina (Håkan) (=

Hello min ängel!!!



Nu är det fan inte lång tid tills jag kommer:D wiiiieeeee!!!! 11 dagar går mycket snabbt...



Det ska bli så kul att se dig igen! Great att du har både tvättmaskin och klädaffär,, behöver bara ta med mig ett ombyte typ, ska inte överpacka med kläder hehe ;) Ge mig listan bara så fixar jag det!!

Hoppas du har det mys med familjen!!



Kramar i massor!!

2010-07-14 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0