Aldrig mer stranden!

Som ni förstår brännde jag mig första dagen på stranden o det var i lördags, idag- tisdag kan jag iallafall sitta upp normalt utan att gråta av smärta!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, allting är som vanligt här nere o jobbet rullar på i vanlig ordning...Vi jobbar 16.00-00.30 typ eftersom vi packar ihop alla kläder....Det känns som jag bara kan skriva saker jag skrivit förr!

Ledig dag har jag haft, två halva dagar...Lördagen innan jobbet spenderade jag på stranden o brännde mig totalt på låren o magen o ansiktet o bröstet o tja...i princip överallt!Jobbade 1600-2000 o sedan promenerade jag in till Side o åt middag på Afrodite m ett glas rött som sällskap...Stegade vidare till Stones för o kolla in förvandlingen o sedan till Sali Pazari för o köpa nya handdukar, tillsist gick jag därifrån med 2 stora o 2 små o ett tunnare överkasst...Det var tungt att bära hela vägen hem kan jag lova!

Söndagen spenderades på ballkongen efter att jag köpt mina nya plaststolar på en billighets affär här i närheten o sedan blev det 4 sega timmar på jobbet 20.00-00.00...

Modevisningen vi hade för någon vecka sedan blev en succé kan jag lova!Hela strandpromenaden framför Tropic (restaurangen där vi höll till) var full o folk kom inte förbi så alla vart ju tvungna att stanna till o titta!Värsta lyckoruset infann sig o det pratas om att vi ska vara med på Tropics turkiska afton 1 gång i veckan...För o kolla på spektaklet gå in på Youtube o sök på Marias butik Mannekänguppvisning!!
'
Nu ska vi snart äta o jag måste läsa lite mer bloggar.
Keep rocking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0