Flugornas herre!

Sitter hemma hos Louise o inser att jag varit här i 1 månad snart!Helt galet vad tiden har gått fort.Men den gör ju det när man har roligt sägs det...

I morgon är det onsdag, sämsta dagen på veckan för att Louise är ledig!Men man får stå ut o klara sig ändå, trösten är att Maria är frisk o kry o att jag då iallafall har någon svensk människa att prata med.

Igår satte jag mitt personliga rekod på försäljningen- ca 1300 lira 6500 kr...Sjukt bra Malin.

Jag saknar er där hemma miljaders o jag vill inget hellre än att ni kommer hit.
Måste slappna av lite på ballen nu, sen blir det jobb igen...Ledig på lördag då jag tänkte åka till Alanya men Jessica befinner sig på väg hem till Umeå så det får bli nästa månad.

Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0