Men jiizuz crajst

Helt plötsligt bara värmen slog till o från att ha haft ca 33 grader i skuggan hade vi igår 40.6 grader i skuggan när jag gick hemifrån igår strax efter tre!Igår kväll när jag kollade på termometern så var det 28 grader strax innan två på natten...O idag är det minst lika varmt, nu när jag gick hit så visade termometern på 28.9 grader i skuggan på balkongen o då var klockan bara ett...

Allting går lika bra som sist, jag tycker inte jag gör något annat än att jobba o sova o det är väl sanningen men jag önskar att jag kunde göra något mer under dagen innan jobbet- men jag orkar inte!Är helt slut o sover till typ 1400 om ingen ringer o förgyller min dag.Dom samtalen betyder mycket ska ni veta!

Igår var Louise ledig o när jag pratade med henne på kvällen berättade hon att hon inte mådde så jättebra så nu sitter jag o oroar mig för att hon ska vara sjuk idag o att det blir ytterligare 1 dag utan henne på jobbet- trist måste jag erkänna eftersom jag tycker att vi har kul ihop o sedan så kan vi framförallt prata med varandra om precis allt, o det känns kanoners!

Idag är det torsdag, i morgon fredag o sedan är det äntligen lördag.Dock jobbar ju Louise, Linnea är i Sverige o lika så Jessica så jag har ingen jag kan umgås med på min lediga dag o det suger verkligen- jag tycker inte om att gå in till Side o sätta mig på en restaurang ensam o att gå ut ensam är också inte med på listan över favorit sysselsättningarna!Men men jag får väl gå på hammam i morgon innan jobbet o sedan gå o bränna mig på nytt på lördag...Det blir väl bra det.

Måste bara skriva om hur jävulskt mycket flugor det är i detta landet, om det är bara i år eller om det alltid varit det vet jag inte men fy fan i helvetet vad jag har lust att döda någon när dom surra i örat på en på morgonen!Igår lyckades jag döda två innan vi somnade men eftersom det inte är helt tätt runt våra fönster tror jag dom jävlarna letar sig in i springorna!

Nu ska jag försöka hitta något på menyn som jag inte för kväljningar av eftersom det är så jääävla varmt (men jag klagar inte!Bara påpekar!) så blir jag inte direkt jättesugen på mat...Men äta bör man annars dör man!

Keep rocking
00905425526814


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0