...

Började jobba 930 idag, erm jag vaknade 441...pigg som faen...KUL!


Promenerade till jobbet 900 o sen var jag där till 1500...Har börjat på ett nytt plejs nu- ska vara där tis-fredag nästa vecka o det är ju mitt favvodagis som jag arbetade massvis på innan jag åkte till Turkiet förra året...Dock är ju det dagis jag varit på nu sedan december också ett favvodagis nu för tiden...så tja...jag kan väl säga att båda är mina favvodagis!


Mammsen o lillebror hämtade mig o jag övningskörde hem- trodde vi skulle åka till Ö.B men vi ändrade oss för mitt huvud höll på o explodera.Hemkommen så satte jag mig i soffan för o varva ner o somnade på 2 röda!Vaknade iof 10 mintuer senare när jag skrek till...Kaffe,tigerbalsam på min svullna axel o vetevärmare o så började jag må lite bättre.Stekte köttfärsen m mammsen o började må dåligt igen.På m vetevärmarn o satte mig i kökssoffan-drack ett halvt cola-light-glas o sedan började jag må bra...värmegrejen gör verkligen super när axeln svullnar upp!Det är liksom där axeln går ihop med halsen om man säger så- jag blir helt svullen runt hela området o lite upp över halsen också...det gör så jefla ont o det är alltid där jag har ont när jag har huvudvärk.Kräks på skiten.


Ikväll vare äntligen dags för "Så ska det låta" o mamma, lillebror o jag satt o sjöng med!Passade på att äta tacos då pappa inte är hemma (han är på matlagningskurs!MUMS) o nu sitter vi o dreglar över Mattias när han dansar i Let's dance...Yummy!

Keep on rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0