Ingen effektiv dag

Idag har det inte gått många knop här! Men det är väl så det ska vara på en ledig dag!


Vaknade tidigt men somnade om, o sedan gick jag en promenation med Linda i kanske 40 minuter!Härligt fast det var riktigt kallt men vi pratade oss varma!Väl hemma så satte jag mig vi datorn o knappade lite, inget utav intresse...Tänkte lägga in låtar på iPoden men jag hann inte för mamma kom hem o vi åkte till Kungsmässan o strosade runt där lite...Längtar ihjäl mig till Ullared för jag vill shoppa men jag tänker att jag får kolla där nere först innan jag spenderar pengar här hemma!Fick ett armband av mamma som jag velat ha jättelänge men inte velat lägga pengar på, o idag hittade vi det på reastället så hon sa att jag kunde få det- tack tack! Hon köpte även en jättesöt jacka o väska till sig själv, så nu hoppas vi att våren kommer så hon kan använda den fina!Jag hade hoppats på att min också fanns där, men den var slut!Fuck.O det är 100:- rabatt på jackorna på HM nu så jag hade verkligen velat att den fanns kvar- men den fanns bara i grönt o det vill jag itte ha!


Nu efter Kungsmässan blev det Maxi o middag...o om en liten stund ska jag ställa mig på maskinen för första gången på länge...Träningslusten har inte infunnit sig på länge, inte nu heller egentligen- men jag känner att det är dags att börja igen!Säsongen närmar sig med stormsteg!Hualigen.


I morgon är det disco på dagis!Bilder kommer efter det.Jobbar 0900-1730.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0