13

Ja men kära vänner jag SKA berätta om Side-secret...när jag vet hur den urartar sig!Lugna ner er.

Idag blev det jobbet- mongo tidigt.Var där 0625 o inte en unge syntes till förrän klockan blev närmare 0700.Känns bra att ha varit där så tidigt då...Jag vet ju att det brukar vara så men det kan ju faktiskt hända att pojken som har 0630 på schemat kommer 0630...även om det aldrig har hänt.

Jobbade till 1330 o hade dessutom sov-vilan vilket resulterade i att jag somnade på vilan o var småseg, mer än vanligt, i huvudet efter det!Dom ringde från KalasDagiset också o frågade om jag kunde jobba torsdag/fredag där men jag ska redan vara på SuperDagiset de dagarna så ikke sa Nikke...

Efter jobbet blev det besök hos Maria kusin där även kusin Jenny med kids var o det var kul att få träffa dom!Det händer inte ofta!Sötaste bebisen har hon också o dom äldre barnen var för roliga när jag gick där ifrån...Dom hade varit ute mesta delen av mitt besök o knappt pratat med mig men när jag skulle gå så säger både Ebba o Thea "Neej men jag vill inte att du ska gå hem"...O då var dom ute o lekte, o jag satt inne o pratade med deras mammis...Måste vara en väldigt rolig person som lyckas underhålla barn som inte ens är där.Sötgötor!

Blev en sväng till Kållered för o införskaffa pappis present då han fyller år i morgon.Vi kom dock på att det inte kan firas i morgon för att 1,mamma jobbar till 2000 2;pappa ska på blåvitt 3;jag ska på Cabarett Lorensberg...Så han får väl få sina paketet på söndag då han firar sig...eller hur man nu säger?!

Imorgon blir det som sagt jobb, mellanpass 730-1600, o sedan hem snabbt- duscha o byta om o in till Håååkan för o gå med henne på Cabarett Lorensberg!KUL KUL!!!

Nu blir det strimlad lövbiff m wookgrönsaker o bandspagettii...
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0