14

Hjälp!Två veckor kvar idag.Exakt 2 veckor...Jag får ont i magen!

Jobbade igår o jobbade idag o jobbar i morgon.Sedan ska jag hem till Maria Kusin o hälsa på!Ebba,kusibarnet,fyllde år här i helgen så det blir till att ta med paketet också!Ska bli kul o se deras nya lägenhet...o framför allt träffa kidsen!

Jobbar som sagt i morgon o på torsdag o på fredag...Sedan blir det galaj hos Madde o på lördag hemma hos mig!
Ooo det är bara 2 veckor kvar nu.Idag...jag får lite panik även om jag ser fram emot det...kanske däärför jag mår lite illa?Av nervositet?Chesus Amalia!Pratade med Skatt förut som berättat att han köpt en säng o två garderober till lägenheten...älskart!Sen håller jag tummarna för en annan sak som jag hoppas blir av...inte angående lägenheten utan angående något annat spännande Side-secret...Hoppas!

Orkar inte skriva mer.
Keep rocking


Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Säger man a får man säga b.....!!!!!

2010-05-05 @ 12:52:13
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: pullan

är det den secret jag vet? :D

2010-05-05 @ 18:27:55
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0