Blixtrar o dunder!

Heelt galet vad det var livat!Regnet o åskan var som alltid här i Turkiet helt makalöst kraftigt!Inte najs inte najs.

Nu sitter jag på Hawaii, en annan välkänd bar för oss Nazarare som bodde under dom blåtaken förra året, o har ätit en pizza o druckit mitt första elma cay (äpple te!) o mums det var precis lika gott som förra året.

Sprickan i revbenet finns kvar, förkyldningen är på väg att bli värre igen- varje natt vaknar jag av att jag inte kan andas ordentligt...Kul!

Finns inte så mycket att skriva, sitter o pratar med en norsk liten flicka här på Hawaii som spiiser iiis...o det syns för hon har chocklade is i hela ansiktet!När jag satt o åt så kom det en norsk gäst o satte sig med mig- givetvis satt en av killarna som jobbar här med mig men det känndes ändå lite weird att hon satte sig o snackade med mig...Gav henne iaf ett visitkort från butiken o hon sa att hon skulle försöka ta sig dit!

Tråk tråk...vill ha en kyl...o en spis...o en soffa o ett bord o en tv...o balle möbler...
Har drömt sjukt mycket om Angelica nu det senaste, tyvärr inga jätteroliga drömmar...men drömt har jag gjort!

Vet inte vad jag ska skriva...hoppas lösenordet fungerar för er alla!
Keep rocking.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej:) Håller tummarna att ni snart kan köpa er en kyl o spis!!! Inge skoj med förkyldningen o drömmarna låter jobbigt! Men annars mår du bra? Det känns bra nu när du är framme? Sommmaren har varit här hos oss nu men är rädd att den ska försvinna ett tag för nu ikväll har vi fruusit! LOVE U!! Puss

2010-05-23 @ 20:49:27
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej du nu kan även jag läsa din blogg

hoppas du blir av med förkylningen snart

puss på dig

2010-05-24 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0