Exakt en vecka kvar!

Hualigen va tiden bara rusar iväg!Tycker det borde gå o stanna av den lite nu så det inte går så snabbt!Make the world stop spinning I want to go off!

Vad har hänt sedan senaste inlägget då?1 dag o 19 timmar sedan (läste att det var sist jag skrev!).Söndags då va?Så idag är det tisdag...Måndagens aktiveteter involverade ett besök på Kungsmässan där jag införskaffade mig cykelbyxor o ett långt linne ifrån GinaTricot o jag o mammi fikade på EspressoHouse!Mums.Sedan iväg till Plantagen o Maxi.Hem o ringa viktiga samtal som inte resulterade i något bra alls.Eller jo, en ny bikini i annan stl kommer i morgon sen får jag se vilken jag behåller.Tror det blir den jag redan hade hemma.Måste hitta en till liknande faktiskt!Har haft samma bikini i 3 år efter denna sommaren o visst älskar jag den men halloo va urtvättad den är!

Efter samtal o snabbdusch av håret tog jag o världens mysigaste pappi tåget till centralen där världens bästa storebror väntade o så avnjöt vi en middag på restaurang (Linnea o Amanda ni FÅR skratta!) Pullman...haha...Hade aldrig varit där förut men det är verkligen värt ett återbesök!Mums!Sedan blev det promenation bort till Gamla (nya) Ullevi där tillochmed jag stod o skrek på domaren!Fy fan vad väderlös han var!Första minutrarna blåste han inte för något o sedan blåste han för ALLT!O dom jävla spelarna i Gais bara filmade hela tiden o la sig ner exteeemt mycket!Osportsligt men vanligt för den typen av spelare!



Arga gick vi där ifrån o åkte hem o nanade kudden.
Blev väck 0040 typ av att Skatt ringde, han skulle sova i våran lägenhet i natt o han tyckte det kändes fel utan mig så han var tvungen o ringa o prata lite..."I just need to hear your voice"...Jag smälte.Vi låg o pratade i en kvart kanske o sedan somnade jag om för o vakna först 0630 o sedan igen 0725!SHIIT.Skulle vara på jobbe 0745.Vilket jag givetvis var.SuperMalin!

Side-secret ja!Det var att min älskade LinneaPullan ska stanna kvar hela sommaren vilket jag är sååå extremt glad för!Även om jag inte ska partaja så mycket i år så är det så otroligt skönt o ha någon som känner mig, o som jag känner, där nere!Lovely


Kommentarer
Postat av: Pullan L

HAHAHAHHA det var fan i mig det roooooooligaste jag hööööööööööört! FÅÅÅÅR en restaurang ens heta så!?!? hohohohohoho

2010-05-13 @ 12:20:31
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0