Idag i morgon o från o med nu

...det finns ingen annan det finns bara du...Inte vet jag men nått i den stilen går väl texten!

Sitter här nyduschad o insmord i världens godaste lotion från Turkiet.Ska köpa den så fort jag får möjlighet när jag kommit ner!Idag är idag o i morgon är i morgon o sedan är det tisdag o strax innan 1400 beger vi oss till flygplatsen o sedan lyfter planet 1615 från svenskmark o landar 2100 på terminal 1 i Antalya där världens sötaste pulla hämtar mig!Då blir det hem till henne för o ta igen lite snack fram tills min skatt slutar jobbet o då smäller det!Hem till mitt nya hem som jag är så fruktansvärt nervös för!Har iiingen aning om vad som väntar, vattenläckan är fixad o förhoppningsvis så har dom målat om som han bett dom om.O han skulle dit o städa idag igen, lägenhetsägarna som bodde där innan oss var tydliga riktiga svin så han har sagt hela tiden att lägenheten är "really so fucking dirty"...bådar inte gott kan jag lova eftersom jag har städpanik o jag hatar när det är äckelpäckel...Men han ska ju som sagt dit o städa en sista gång idag o eftersom min underbara chef Maria sagt att jag inte behöver komma förrän 1600 på onsdag så kan jag ju städa under dagen där om det behövs (o även om det inte behövs så vet ni att jag kommer städa ändå!)


Min chef ja, jag har varit lite hemlig med mitt nya jobb för jag känner att vissa saker behövs inte berättas om helt enkelt...men eftersom jag kommer spendera mina soliga dagar på det jobbet o skriva om det här i bloggen så kanske ni vill veta vad jag ska syssla med?Ni som inte redan vet. Jo det är så att en butik vid stranden i Side, i Tropic området som vi säger, så ligger det en svenskägd klädbutik...O där serrö- där hittar ni mig!Butiken heter Marias butik o säljer allt från kalsonger till jeans i grymt bra kvalite o till gryyyymt bra priser!Fasta sådana så det är ingen pricepressing där inte o det bästa är att butikens motto, eller vad man ska kalla det, är att inte pressa på kunderna "KÖP KÖP" som det är i de flesta butikerna i Turkiet...helt enkelt vad vi skandinavier vill ha!

I fredags var jag som sagt o mös i staden med Sandra,Linus o Linda o igår kom världens bästa (!!!) grannar hit för "den sista måltiden" tillsammans o jag fick ett jääätttefint armband,solglajor, kort på barnen o ett jättefint kort med, som vanligt, gråtvänlig text i...Älskar verkligen den familjen som min egna o jag hoppas dom förstår det!


Idag blir det MediaMarkt o kanske kan jag få pappi att köra mig in till Göteborg för en fika med Kristina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0