Jävla helvets fan hosta!

Hostar mig sönder o samman!Ooo va mysigt det ska bli o sova med skatt i morgon natt, nooot!Kan ju för fan inte andas när jag sover så jag ligger vaken o hostar hela natten...Lovely.

Nu sitter jag här iaf, färdigpackad o äckligt nervös i magen!Försöker att inte börja gråta inför familjen men det är inte alltid lätt kan jag lova.Tårarna svämmade över efter att Linda hade stängt dörren men det är faktiskt enda gången jag gråtit idag!STOLT!(Än så länge, vi får ju se sen vid sänggåendet!)

Packningen blev en katastrof, 2 resväskor, 1 handbagage o 1 dataväska...Varken handbagaget eller dataväskan "ska finnas vid incheckningen" utan jag ska stå med plånbok,mobil o en bok i handen o påstå att det är detta jag har med mig...Eftersom själva handbagaget o dataväskan väger minst 10 kg ihop....Förbjudet!

Men jag tror iaf att nästa inlägg blir ifrån Turkiet!Har ni tur, och jag, så blir det kanske tillochmed i morgon kväll hemma hos pullan om dom har internet där hon bor nu?!Vem vet vem vet.

Ska lösenordsskydda min blogg förresten.Har insett att bara ni som står mig närmast borde veta vad jag pysslar med!Får ni inte ett mail snart så maila o fråga mig på [email protected] o se om jag godkänner att ni läser!Hoho.

Nu ska jag halsa en flaska hostmedecin o hoppas att det blir bättre!
16.15 går planet, strax innan 14.00 åker jag till Landvetter. 21.00 landar jag på terminal 1 i Antalya!
Love u all!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie Hanson

Malin, ja vill fortsätta läsa din blogg när du är i turkiet :)tycker de är kul att se hur du har de man kan inte sluta läsa när du skriver :) hoppas du får det bra i turkiet de kommer du säkerligen få ! Ha de bra ! (hoppas du kommer ihåg mej från skolan :) )

2010-05-18 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0