Längesen...

Längesen - Petter Maggio är sjukt bra!Ledsam men vacker.

Längesen jag skrev också- mindre bra!Men jag har varit busy serrö...I torsdags stressade jag hem, in i duschen o ut igen...Fix fix o in till Göteborg o till min Håkan o sedan mötte vi upp hennes två polers, eller vi mötte inte upp dom för dom var på heelt fel ställe o när Håkan pratade med en av dom i telefonen så sa dom att "vi är vi den vita garderoben" bara det att vi var på rätt ställe- o där fanns inte mer än 1 garderob, 2 toaletter o sedan var ingången till själva lokalen...Tillslut kom dom tillrätta iallafall o vi satt o kollade på Cabarett Lorensberg...Så fruktansvärt bra!Fy fan va grymma dom var...o roliga med!Älskart.Missade såklart 2317 tåget o fick sitta på stationen tills 0017...KUL!Men jag fick sällskap av en italiano som varit på Blåvitt o sedan gått ut o firat 4-0 segern!Han var så jävla het.Men inte lika het som min håriga turk.

Var hemma strax efter 0030 o stupade i säng för o gå upp o jobba på Sunrosen o hej vad det gick- fick göra mycket (läs nästan allt) själv men det var jätteskönt att ha 2 händer till där, framför allt för att jag slappa känna mig ensam...Hoho...Sedan hem till Madde för o tjöta lite innan o hacka grönsaker o spilla rövin på min vita tunika...jag spillde inte!Flaskan pös så det skvätte över hela mig o när Rickard läste på flaskan stod det best before 20100105...O mamma köpte det runt påskhelgen där...Så kolla flaskorna innan på Systemet mina vänner!

På vägen hem från Madde, som hade tjejkväll, blev jag stoppad av en blodig kille som varnade mig att inte cykla vidare för det var huligarner där borta som var helt lost o hade slagit han i ansiktet för att "han gick o hailade (vet INTE hur det stavas) o han var bara påväg till en fest helt nykter o hade gått o pratat i telefon med ölen i en påse"...Men ni vet, jag ville ju hem...So what to do?Jag såg att några nissar stod på en liten kulle medans dom andra redan sprungit ner för min backe o ja- som sagt...what to do?När jag kommer en bit ner för backen ser jag att det ligger en kille på marken som dom sparkar på o då cyklar jag innevägen o ringer polisen som sa att dom redan hade skickat en bil som var på väg o jag bad dom skynda sig för annars lär dom vara borta ganska snart då det kom ett pendeltåg samtidigt!O mycket riktigt.När jag gick o la mig så var det dödstyst ute på gatan o ingen polisbil syntes till...Håller tummarna för att jag missade den när jag var inne på toa o borstade tänderna. JÄVLA SVIN ÄR VAD NI ÄR....(Ja inte polisen utan Lindome-blattarna!)

Idag blir det trevligheter igen!Vid 1400 kommer min allra bästaste Sandra hit o vid 1800 tänder jag grillen o det blir mera underbara människor som kommer hit o vi äter, dricker o sjunger...Blir sista gången jag ser några av er o det gör ont i hjärtat redan nu men lets save our tears for another time!Ikväll ska vi ha kuul.

Ligger o laddar ner lite 80tals poppor för o komma i rätt moood...TAGGA TAGGA TAGGA!
VågaVägraMaxi OOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0