Like a prayer

Fy faaan va det regnar!Har regnat konstat sedan 1300 idag.Usch o fy!Inte alls det vädret jag vill ha innan jag åker- ge mig soool!

Idag har jag varit på jobbet 2 timmar, yeep...Känns smått onödigt men 2 timmar är 210 kr mer på lönen o framför allt 2 timmar att göra något på!Hade med mig totalt mosade munkar till båda dagisorna o fina kort, dock skrivna personliga så det står absolut inte samma på dom...Speciella kort till speciella personer kan man säga!Hualigen det var inte kul att säga hejdå...jag grät nästan hela vägen hem.

Väl hemma tänkte jag börja packa men jag vet inte om jag lyckades så mycket med det?Fick lagt ner saker i necessärer o ner tillbaks i mina plastpåsar...tror jag flyr från verkligheten genom att skita i att packa!Åker om 6 dagar o egentligen skulle jag kunna ta fram resväskan o proppa ner det nu men jag känner att jag måste ha något o göra närmare avresan...Kommer stå där innan jag ger mig av till flygis o proppa ner allt!Not.

Fick iallafall ner lite saker i det jag ska ha som, 1 av dom,handbagage (som Fredrik ska stå med långt ifrån inchecknings desken)Får ner ett par skor eller lite småkraffs mer i det så detta ska nog lösas på bästa sätt...Men allt småkraffs väger ju också, vilket jag märkt.För i mina platspåsar så är det mesta småkraffs o necessärkraffs o dom plastpåsarna är svintunga!(haha gristunga!)Men det löser sig.Får ju ha 35 kg med mig...det är en tröst!


(Min ide av att "börjat packa så smått...")

Maria kusin med bebis o Liam var här o fikade o tjötade bort några timmar o sedan for jag o mammi upp till ICA för o hämta bikinin från Ellos som jag ska skicka tillbaka i morgon...Behåller den jag hade hemma som jag redan tippat-nu ska jag bara hitta ett par bruna bikinibyxor som matchar, har visserligen ett par randiga likadana som överdelen men ombyte är bra har jag lärt mig av min mamma!(Och kära granne som fick etreem urinvägsinfektion)


(Me like alooot!)
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0