Lördag,söndag,måndag-tisdag!

Vet inte hur jag ska räkna egentligen, ska man räkna med morgondagen lördag eller ska man strunta i den eller ska man räkna med tisdagen som är avresedagen eller ska man strunta i den?Jag räknar iallafall alla dagar, lördag och tisdag med för den delen!Det känns inte så läskigt då!

Idag har jag hunnit med en hiimlans massa fast ändå inte ett skit!Linda kom till med strax innan 1000 o sedan tog vi tåget 1025 o mötte upp min Sandra o hennes gris i Göteborg där det blev en hel del shopping, dessvärre endast ögonshopping!Är riktigt stolt över att jag hängde tillbaka den vackra klänningen på VeroModa o jag ångrar mig faktiskt inte alls vilket både jag o Sandra var bombsäkra på att jag skulle göra...O jag lyckades dessutom hålla mig undan från skoaffärerna o nu borde det ju inte vara så svårt att avstå när jag inte är hemma så många dagar till!?Eller?

Köpte en till bikiniöverdel, grattis!Inga byxor här inte.Det får bli sistaminuten på måndag för i morgon jobbar mamma 1300-2000 o söndag jobbar hon heldag 0800-2000 o pappi är inte så rolig att ha med!Om vi inte svänger förbi MediaMarkt för o kolla bränn-cd...där ligger Cubus o Cubus kan ha!Utöver bikinidelen köpte jag en randig tajtare topp med puffärmar som jag vet kommer bli fin med min midjekjol o även jeansshortsen insåg jag förut!Kalas!

Sedan tog jag ett tårfyllt hejdå av Sandra o Linus o fy fan vad det gjorde ont att andas där ett bra tag men vi får Facebooka o MSNa o Skypa o allt vad det heter!Jag älskar dig i vått o tortt det vet du!O jag finns ALLTID här.

Sedan fick jag the first look av Lindas nya lägenhet som hon får ha till årsskiftet- jättefin lägenhet men tyvärr alldeles förmkt möbler haha!Det är alltså en andrahands lägenhet men jag önskar hon kunde få första hand på den för mums va den är ljus o fin!Öppen o perfekt planlösning för 2 personer...Mii lajki...Fick världens äckligaste hövvevärk o trodde jag skulle dö, ringde mammi som kom o hämtade oss- hemma somnade jag lite i soffan (förlåt Linda!)men efter powernapen o kaffe blev jag människa igen o nu strax innan 2300 följde jag Linda en bit på vägen...En heldag med henne är precis vad som behövs- precis som förr!

Nu ska jag chittchatta färdigt med mannen o chefen o sedan ska jag sova...eller förska iaf!
Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0