Walk a mile in my shooes

Har varit på Kungsmässan o SkoPunkten idag.Farligt kan jag lova!

Prövade klänningar på Gina o på Lindex men inget som jag kännde att jag MÅSTE ha så jag hängde snällt tillbaks det på ställningarna...Duktig flicka!Prövade också en tisha på HM som jag tror jag ska införskaffa mig i morgon i staden om jag inte hittar något annat fint!?Ska kolla igenom lite vad jag har här hemma som jag vill ha med mig o se vad jag inte ska köpa...

Köpa ja...det var svårare att ställa tillbaks alla skor jag hittade idag, tror jag hade 6 par skor liggandes framför mig på SkoPunkten som jag ville ha...då får jag syn på ett par till...DOH!Men jag sållade ut bland paren o kom fram till tre par där...



Och ett par på Zara för 199:- som tidigare kostat 499:-


Aj aj aj Malin!Det blir till att leva på vatten o bröd när jag kommer ner till Turkiet!
Men lycklig?Ja det är jag!
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0