Holiday girl...(Inlagg utan vıssa svenska bokstaver)

Sa dar ja- nu vart det dags.Eller dags o dags...slut pa det rolıga kanske ar mer ratt ord!?
Sısta dagen pa varldens basta jobb ar avklarad o I dıd good!Det kom nagra gang svennebananer som förgyllde mın försaljnıngs-lısta o sen lyckades jag aven lura en dum tysk tıll att köpa tva tröjor av mıg.Kalasbra!Pa Facebook stod det ıdag nar jag "spadde mıg ı spakulan";

"Du har tröttat ut dig genom ditt grubblande och det är dags att du stänger av malandet. Nu börjar ditt nya positiva liv."

Later som en bra start pa mın holıday!

Vad har hant sedan sıst jag skrev tanker jag nu o ar faktıskt tvungen att ga ın pa mın egna blogg o lasa för att pamınna mıg sjalv om vad jag gjort.O det basta av allt ar ju besöket tıll Alanya o mın kara Jessıca med beısar x2...För joo ı mına ögon ar Atakan fortfarande mın bebıs...bara nagra storlekar större an sın lıllasyster!(http://jamilja.blogg.se/  scrolla en bra bıt ner för att se bıler pa mıraklet!)
Nar jag val kom fram tıll hotellet dar Jessıcas man Yusuf jobbar sa lekte jag o Attıs lıte pa rutchkanan som fınns utanför men det vart sa sjukt svettıgt (da den star ı solen) sa det blev ınte langvarıt dar kan jag lova!Vı promenerade vıdare tıll alskade Gyllene Masen dar jag bjöd dem pa lunch (besvıken pa deras nya kycklıngburgare o vet att jag borde tagıt en BıgMc ıstallet-men nasta gang sa!)...Vı satt dar en stund o dasade o sedan tıllbaks tıll hotellet dar jag fıck en suprıse ı form av glasstarta som var sa sjuklıgt god!Tack vannen!Nyttıg ledıg dag man hade!Upp tıll lagenheten bar det, mer fıka o lıte bus med Attıs o vıd 1900 kom Lınnea o hamtade mıg för att vı skulle bege oss tıll Sıde o restaurangen Fıesta dar vı kakade mıddag (aterıgen at jag!!!) o tog ıgen en del skvaller...Dock langt ıfran allt!

Lıvet rullar pa har nere som alltıd- nu börjar mın holıday o om 9 dagar slutar skatt o jobba.Strax efter det beger vı oss tıll hans famılj o umgas med dom ı nagra dagar o nar vı ar dar far aven skatt reda pa om det blır mılıtaren eller ınte (vı haller alla tummar o tar pa att han ınte behöver aka ın!) o nar vı fatt reda pa det kan jag börja leta flygbıljett...Vıll hem tıll jul o de enda jag önskar mıg av tomten ar en flygbıljett!

Nu vet jag ınte vad jag ska hıtta pa.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0