Familjen är här!

Sitter på Troppan återigen o skriver bloggen- har inte haft riktigt med tid till o sitta här den senaste veckan eftersom mammsi o pappsi kom i torsdags o sedan har dagarna bara ruuuuullat iväg!

I söndags var jag ledig, dock hjälpte jag strandrestaurangen att skriva ny meny på svenska så jag jobbade på ett sett ändå....KUL!Idag har jag varit ledig igen o vi styrde kosan mot Antalya med målet Migros...Love!Älskar att få gå in i ett shoppingcenter efter typ 5 månader o när jag dessutom kom i kläderna på Zara (har aaaallldrig kunnat ha deras kläder förr!) och dom DESSUTOM var förstora så var lyckan total...Vi käkade på Donken o sen en uuunderbar Vanilla Latte från Starbucks innan hemfärden igen där jag sussade sött i bilen.

Nu sitter vi som sagt på Tropic o kollar in Sverige-Holland...inte med jättemycket intresse om jag säger så men jaja jag hade inte kunnat sköta det bättre själv så jag är tyst om saken!

Ska ansluta mig till gruppen...på fredag (15/10) fyller jag år :D
Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie Hansson

Grattis Malin!

Alltid skoj när du uppdaterar :)

Hoppas du har det bra borta i turkiet!

Kram

2010-10-15 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0